FAQ
Доставка
- Поръчките изпращаме с наложен платеж или предварително плащане с куриер Еконт Експрес или Спиди.
- Направената от вас поръчка се приема от оператора веднага.
- Заявки направени след 12:00 часа се обработват на следващия работен ден.
- Оператора се свързва с вас в посоченото от вас време, ако сте го поискали. Можете да позвъните и вие или да ни пишете. Ако е необходимо се правят уточнения за поръчаните стоки. Уточнява се адреса за доставка и данните за фактура ако е необходимо.
- Стоката се изпраща с куриер същия ден или най-късно на следващия работен ред, без събота и неделя.
Плащане
- Доставката за поръчки над 300 лв. е безплатна, ако е избран доставчик Еконт или Спиди.
- Цената на доставката не е включена в цената на продуктите.
- Плащането се извършва ПРИ ДОСТАВКАТА на стоката в брой на куриера.
- Можете да платите с банков превод или с дебитна/кредитна карта предварително. В този случай не дължите такса наложен платеж на куриера.
- Доставката до офис на куриер е с по-ниска цена от доставка на адрес.
- Плащането при наложен платеж е с Наложен платеж чрез Пощенски паричен превод. В този случай не издаваме касова бележка. Законово основание за това е Наредба № Н – 18 от 2006 г., чл.3 за „Регистриране и отчитане на направените продажби“. Съгласно текста в наредбата, не се издавате Фискална касова бележка, когато плащането се извършва чрез Пощенски паричен превод. Тази услуга трябва да бъде извършена от лицензиран пощенски оператор, каквито са е Еконт, Спиди, Български пощи и др.
Връщане и рекламации
- Връщане на поръчки не се приема в следните случаи:
- Продукти, които са били използвани преди искането да се върнат.
- Продукти в лошо състояние и/или нетърговски вид.
- Продукти, които не са доставени или продадени от bg
- Продукти, които са доставени повече от 14 (четиринадесет) работни дни преди датата на искането да бъдат върнати.
- В случаите на искане за връщане на поръчка поради грешка в поръчката от страна на Клиента или по причини за които bg не е отговорен, стойността на поръчката ще се дисконтира с 20% за ревизия и проверка, подмяна на опаковка, сортировка и други разходи.
- Рекламации относно количествата се приемат единствено в момента на предаване на поръчката от куриера или пощенската станция , а при дистанционна продажба до 24 часа от получаване на стоката.
- В случаите, когато Клиента иска връщане на поръчката, заявявайки, че същата има дефект или при рекламация по време на гаранционния срок е необходимо bg да потвърди дефекта след оглед и техническа проверка, транспортните разходи в този случаи са за сметка на elitestyle.bg до размера платен при доставката.
- Рекламации по време на гаранционен срок се приемат само при изрядно попълнена гаранционна карта (модел, дата на продажба, касов бон, име на фирмата продавач.).
- Гаранцията не включва повреди получени в резултата на неправилна употреба, складиране, поддръжка или случайни счупвания след продажбата, както и механични повреди.
- При потвърдени дефекти bg ще подмени целия продукт или ще възстанови на Клиента цялата сума платена за продукта обект на рекламация в 14 дневен срок след извършването на продажбата.
За да упражните правото си на връщане на стока, моля попълнете и ни изпратете на имейл [email protected] следното:
Заявление за отказ от поръчана стока и желание за възстановяване на сумата
Съгласно разпоредбите на ЗЗП, ние възстановяваме на клиента платената сума в срок до 14 дни от датата, на която клиентът е упражнил правото си на връщане на стоката.